سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ شما نزد خداوند، خوش خوترین های شما هستند ؛ آنان که فروتنی می کنند و با دیگران الفت می گیرند و دیگران با آنان، الفت می گیرند [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
چگونه یک فیل هوا کنیم؟ (۳) - آرشیو مقالات کامپیوتری
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • :: راهنمای ثبت و راه اندازی یک سایت اینترنتی در چند سوت.

    ¤ سوت پنجم: ثبت دامنه و گرفتن شناسنامه برای فیل جان!




    :. از آنجا که به احتمال زیاد٬ شما و حتی رفقایتان کارت اعتباری

    ندارید پس لازم است زحمت ثبت نام فیل عزیزتان را به یکی از دارندگان کارت اعتباری بسپارید. ( معمولا شرکت‌های مهم! بدون واسطه یا باواسطه! آن را دارند).



    اما قبل از آن٬ مشخصاتتان را به ثبت کننده بدهید و از طرف قول بگیرید که سرتان کلاه نگذارد! چرا که در بعضی از نقاط دنیا دارندگان کارت٬ دلار را با قیمتی بالاتر(ترتر...) از قیمت رایج آن حساب می کنند. علاوه بر آن٬ سند مالکیت را هم با مشخصات و به نام خودشان می زنند.(وای وای!)


    :. همانطور که در سوت چهارم گفتم٬ علت اصلی تفاوت قیمت دامنه‌ها در خدماتی است که برای دامنه ارائه می شود. اما عوامل فرعی، ناآگاهی کاربران! ، بی انصافی ثبت کننده ها، بالارفتن تعداد واسطه‌ها و ... هستند.
    داشتن امکان مدیریت دامنه (کنترل پنل Control Panel) حداقل چیزی است که یک دامنه باید داشته باشد. داشتن امکان تعریف ایمیل و انتقال دامنه هم از مزیت های یک دامنه هستند. ( مثلا برای آنهایی که می خواهند از فضاهای‌رایگان استفاده کنند)


    :. پس حتما از ثبت کننده محترم بخواهید نام و نشانی محل مدیریت دامنه‌تان را در اختیارتان قرار دهد. این حق شماست و برای آن پول اضافی! پرداخته‌اید.




    و درنهایت اینکه کسی که زحمت ثبت دامنه را برای شما می کشد٬ موظف است که یک نشانی اینترنتی (نشانی کنترل‌پنل دامنه) یک نام کاربری ( که معمولا نام دامنه شما است) و یک کلمه عبور را در اختیار شما بگذارد.
    این کلید را از دست ندهید!

    کوچیک ::: دوشنبه 86/7/30::: ساعت 3:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :31748

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    چگونه یک فیل هوا کنیم؟ (۳) - آرشیو مقالات کامپیوتری

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>تبلیغات<<